FACEBOOK and BLOG



CCTV

FOLLOW and DASHBOARD

WELCOME TO MY BLOG

EXCHANGE LINK

YOUTUBE PLAYER

Makna Tersembunyi Luahan Hati Perempuan

Silent Readers
10 APRIL 2012


Kalau perempuan kata:
Kita lebih sesuai berkawan saja.

Makna tersembunyi:
Tak nak kat awak. Tak paham-paham ke?

Kalau perempuan kata:
Saya suka berkawan dengan awak. Awak baik, memahami blablabla.

Makna tersembunyi:
Hishhhh! Minat sesangat kat awak. Rasa macam nak jadi girlfriend awak je.

Kalau perempuan tanya:
Lawa ke budak perempuan tu?

Makna tersembunyi:
Siapa yang paling lawa? Saya ke, budak perempuan tu?

Kalau perempuan tanya:
Awak pernah tak teringatkan girlfriend awak yang dulu?

Makna tersembunyi:
Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku!

Kalau perempuan kata:
Lawa-lawa la baju kat sini kan?

Makna tersembunyi:
Belikanlah untuk aku.

Kalau perempuan tanya:
Awak dah makan ke belum?

Makna tersembunyi:
Jom gi makan. Lapar ni!

Kalau perempuan kata:
Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi.

Makna tersembunyi:
Kita makan kat luar je lah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, ok?

Kalau perempuan kata:
Rasa macam pening kepala la.

Makna tersembunyi:
Tolong picit kepala untuk aku ni.

Kalau perempuan kata:
Saya sanggup berkorban demi kebahagiaan awak.

Makna tersembunyi:
Amboi! Aku kena berkorban. Habis, awak berdua jer yang bahagia? aku ni? Kalau kau ada otak, fikirlah!

Kalau perempuan kata:
Saya tak kisah kalau memang betul awak nak kahwin lagi satu. Asalkan awak berterus-terang dengan saya, bersikap jujur dan berlaku adil. Apa yang dia dapat saya pun mesti dapat.

Makna tersembunyi:
Siapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu!

Dont forget to comment and like . Thank you .

0 0 Little Secrets:

Post a Comment

Hye . Thanks for reading . Leave your comment here . Thank you . ツ